شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

این سایت و آموزشگاه تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد و برای خدمات ارایه شده دارای تمامی مجوزات لازم از ارگان مربوطه هستند. در ادامه شرایط و قوانین عمومی استفاده از خدمات آموزشگاه ایجوش پرداخته شده است. استفاده از هر خدمت یا محصولی ممکن از شرایط خاص خود را داشته باشد که برای اطلاع از آن لازم است قبل از دریافت خدمت با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

استفاده از خدمات آموزشگاه ایجوش:

کلیه کاربران گرامی موظف به رعایت قوانین کشور جمهوری اسلامی در استفاده از خدمات می باشند و ملزم هستند در استفادها از خدمات آموزشگاه در زمینه های غیرقانونی استفاده ننمایند.

هر مخاطب محترم موظف است قبل از دریافت خدمات کلیه شرایط استفاده از آن خدمت را مطالعه نموده و یا از مشاوران ما در تلگرام یا بصورت مساوره تلفنی اطلاع یابد. عدم اطلاع از شرایط استفاده از هر خدمات هیچگونه حقی را برای مخاطبین محترم ایجاد نخواهد کرد.

 

اطلاع از شرایط خدمات آموزشگاه:

هر خدمت یا دوره خاص ممکن است شرایط استفاده خود را داشته باشد که مخاطبین محترم به راحتی می توانند با مراجعه به قسمت سوالات متداول و یا پرسش از قسمت پشتیبانی به صورت کامل از جزئیات شرایط اختصاصی هر خدمت ارایه شده اطلاع پیدا کنند.

 

حق کپی رایت یا نسخه برداری:

هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق نشر مباحث آموزشی در دوره ها و سایت آموزشگاه را بدون اجازه از آموزشگاه یا بدون دادن لینک نخواهد داشت. نشر غیر تجاری مطالب سایت یا مباحث آموزشی آموزشگاه با ذکر منبع به صورت مشخص بلامانع است و نیازی به اجازه از آموزشگاه نخواهد داشت.

 

انصراف از دوره یا بازگشت وجه:

متقاضی محترم میتواند حداکثر ظرف 7 روز در صورت انصراف ازدوره، دوره خود را (به شرط عدم دریافت محتوای دوره) با دوره یا دوره های دیگر جایگزین نمایید. به دلیل مشکلات بازگشت وجه، به هیچ عنوان هیچگونه مبلغی به حساب واریز کنندگان بازگشت نخواهد شد و تنها امکان جایگزین دوره وجود خواهد داشت. لذا قبل از اقدام به واریز وجه یا خرید آنلاین توجه بفرمایید، که امکان بازگشت هیچگونه وجهی (با عنوان واریز اشتباهی، واریز مبلغ اضافه و ….) وجود ندارد.

 

فرصت شرکت در آزمون و دریافت مدارک دوره:

توجه مهم: فرصت شرکت در آزمون و دریافت مدرک پایانی هر دوره فقط تا انتهای سال جاری (سال ثبت نام) بوده و از آنجایی که حدود 90 درصد هزینه های دوره ها مربوط به مدارک و خدمات آن می باشد در صورت گذشتن از تاریخ فوق هزینه کامل دوره طبق سال جدید به صورت کامل دریافت خواهد شد و فقط 10 درصد هزینه ارسال بسته (در مواردی که دوره شامل بسته آموزشی باشد) کسر میگردد.

 

عدم اطلاع از قوانین پس از ثبت نام:

ثبت نام در هر دوره یا استفاده از خدمات آموزشگاه ها به معنی پذیرش قوانین آن بوده و عدم اطلاع از قوانین ثبت نام به هیچ عنوان حقی برای مخاطب گرامی ایجاد نمی نماید. لذا از اینکه ابتدا قوانین را مطالعه نموده و سپس اقدام به خرید می فرمایید از شما سپاسگذاریم.

لذا این مرکز با قرار دادن لینک قوانین و مقرارت در پایین تمام صفحات سایت، از کاربران محترم دعوت می نماید قبل از ثبت نام قوانین فوق را به صورت کامل مطالعه فرموده و تنها در صورت پذیرش آنها از خدمات ما استفاده نمایند. بدیهی است مسولیت عدم مطالعه و توجه به موارد فوق بر عهده متقاضی گرامی خواهد بود و هیچ گونه حقی برای شخص متخلف ایجاد نخواهد کرد.