دوره بازرسی لوله کشی صنعتی

 

دوره  بازرسی لوله کشی صنعتی (پایپینگ) :

این دوره تخصصی به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود. لطفا جهت مشاهده اطلاعات بر روی هر قسمت کلیک فرمایید:

 

الف) دوره بازرسی لوله کشی صنعتی بصورت کلاس حضوری:

 

این دوره در سراسر کشور به سفارش سازمانها، شرکت ها، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و کلیه گروه های علاقمند در کلیه شهرهای داخل کشور و خارج از کشور برگزار می شود. در این نوع دوره ها که در تدریس آنها از برترین اساتید متخصص بین الملی استفاده می شود، تنها هزینه روزانه تدریس اساتید از برگزارکننده دوره دریافت خواهد شد که از این نظر حدود یک سوم تا یک دهم دوره های مشابه هزینه خواهد داشت.

ضمن اینکه به دلیل اختصاصی بودن آموزش دوره کیفیت آموزشی دوره تا حد قابل توجهی افزایش یافته و با سطح بسیار بالاتری نسبت یه دوره های مشابه عمومی از نظر کیفیتی قرار خواهند داشت. تجهیزات آموزشی تخصصی به همراه استاد به محل برگزاری دوره ارسال خواهد شد و کارگاه آموزشی به صورت کاملا تخصصی برگزار می شود. لطفا جهت مشاهده شرایط برگزاری این دوره بصورت حضوری بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

 

دوره حضوری بازرسی لوله کشی صنعتی

 

 ب) دوره غیرحضوری بازرسی لوله کشی صنعتی:

 

این دوره ها بصورت غیرحضوری و ارسال بسته آموزشی برگزار خواهد شد. بصورتی که کلاس قبلا برگزار شده است و استادی که به عنوان مدرس دوره برای تدریس دوره معرفی گردیده دوره آموزشی را طبق سرفصل های معرفی شده بصورت جداگانه تدریس می نماید.

لازم به ذکر است که کلاس فوق خالی از دانشجو بوده و استاد دوره با توجه به غیرحضوری بودن مباحث را تشریح می نماید. در کنار ندریس های کلاسی مباحث، کارگاه عملی وجود دارد که بصورت عکس و فیلم از نحوه روند بازرسی تهیه گشته و مثال های عینی دوره نمایش داده خواهد شد.

در این دوره ها داوطلب در صورتی که با مباحث پیچیده و هرگونه سوالی مواجه شود به راحتی می تواند سوال خود را بصورت کتبی ارسال نموده و جواب آن را بصورت کتبی دریافت نماید. همچنین کلیه جزوات و استانداردهای مورد نیاز در این دوره ها هم به زبان فارسی و هم لاتین در اختیار داوطلبین قرار داده خواهد شد. لطفا جهت مشاهده اطلاعات کامل برگزاری این دوره بصورت غیرحضوری بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

 

دوره غیرحضوری بازرسی لوله کشی صنعتی – آموزش مجازی

 

 

کلمات کلیدی صفحه: بازرسی جوش در پایپینگ – آزمون های غیرمخرب پایپینگ – دوره غیرحضوری – دوره بازرسی ساخت پایپینگ – دوره تخصصی – مهندسی و تخصصی – دوره بازرسی – سراسر کشور – فنی و مهندسی – بازرسی پایپینگ – پایپینگ – لوله کشی صنعتی – استاندارد IPS فارسی و انگلیسی

 

 

درباره آموزشگاه ایجوش

آموزشگاه ایجوش بعنوان مرکز آموزش و مهندسی جوش ایران، بزرگترین مرکز برگزاری دوره های فنی و مهندسی است که هم اکنون در زمینه های صنعتی دارای دوره های مختلف آموزشی می باشد. دوره بازرسی جوش سطح 1 و 2، دوره بازرسی سندبلاست و رنگ، دوره بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار، دوره آموزش پایپینگ و خطوط انتقال، تست های غیرمخرب، ایمنی و بهداشت صنعتی، کنترل کیفیت، نفت و گازی و ...