دوره آموزشی مجازی

دوره آموزش مجازی

   در روش آموزش مجازی فایل ها و جزوات آموزشی از طریق اینترنت ارسال می گردد، جزوات آموزشی بسیار جامع هستند و نیاز آموزشی در مورد دوره را بخوبی پاسخگو می باشند. امکان ارسال فیلم آموزشی به دلیل بالابودن حجم آنها در این روش آموزشی بسیار کمتر از دوره های غیرحضوری است. و به طور کلی دوره های مجازی برای اشخاصی مناسب هستند که پیش زمینه مناسبی از دوره داشته و با آن آشنا هستند و برای تکمیل اطلاعات فنی خود و نهایتا دریافت گواهینامه اقدام به شرکت در دوره نموده اند. (بنابراین داشتن سابقه کار مرتبط با دوره یک شرط عقلانی برای شرکت در دوره های مجازی می باشد.)

   از جمله مزایای این روش نوین آموزشی، سریع بودن، کم هزینه بودن، جامع بودن و … است ولی در قدرت آموزش مباحثی که داوطلب هیچگونه آشنایی با آنها ندارد بسیار ضعیف هستند. تجربه ثابت مینماید برای افرادی که دارای سابقه کار مرتبط با دوره دارند، شرکت در دوره های حضوری نه تنها مفید نبوده بلکه به دلیل کسل کننده بودن این دوره ها برای اینگونه افراد ممکن است تاثیر منفی در آموزش آنها داشته باشد و یا اینکه انگیزه داوطلب را در یادگیری مباحث تکمیلی از بین ببرند. بنابراین برای اینگونه مخاطبین دوره ها که قصد تکمیل اطلاعات خود را دارند بهترین انتخاب شرکت در دوره های آموزش مجازی می باشد.

   گواهینامه این دوره ها همانند سایر دوره های آموزشی معتبر و قابل استفاده هستند. آزمون اینگونه دوره ها نیز به صورت مجازی از طریق اینترنت بدون نیاز به جابجایی است. سیستم پاسخگویی به ابهامات دانشجویان در این دوره ها از طریق استاد دوره محیا می باشد.

Virtual learning, virtual training, virtual courses, virtual classroom, technical inspection, training, virtual

درباره آموزشگاه ایجوش

آموزشگاه ایجوش بعنوان مرکز آموزش و مهندسی جوش ایران، بزرگترین مرکز برگزاری دوره های فنی و مهندسی است که هم اکنون در زمینه های صنعتی دارای دوره های مختلف آموزشی می باشد. دوره بازرسی جوش سطح 1 و 2، دوره بازرسی سندبلاست و رنگ، دوره بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار، دوره آموزش پایپینگ و خطوط انتقال، تست های غیرمخرب، ایمنی و بهداشت صنعتی، کنترل کیفیت، نفت و گازی و ...