دوره های آموزشی حضوری اختصاصی

      امکان برگزاری کلیه دوره ها به صورت اختصاصی برای سازمانها، آموزشگاه های همکار، دانشگاه ها، گروه های آزاد و … در سراسر کشور مطابق زمان و با تدریس استاد منتخب درخواست کننده وجود دارد.

شرایط برگزاری دوره حضوری اختصاصی:

– کیفیت تدریس کلیه اساتید فوق برای برگزاری دوره های معرفی شده از طرف آموزشگاه به صورت کامل ضمانت می گردد و در صورت نارضایتی کارفرمای محترم وجه پرداختی بازگشت خواهد شد.

– به منظور رزرو استاد برای تاریخ مورد نظر آن شرکت محترم، حداقل یک هفته قبل بایستی هماهنگی های مورد نظر با استاد درخواستی جهت آزاد بودن برنامه آموزشی صورت گیرد.

– به منظور رزرو زمان تدریس هر استاد 50 درصد هزینه تدریس دریافت می شود و مابقی هزینه تدریس پس از شروع تدریس استاد در کارگاه محترم آن شرکت اخذ خواهد شد.

– تامین تجهیزات آموزشی عمومی (مانند مکان آموزشی، میز و صندلی، ویدیو پرژکتور در صورت تعداد بالای 4 نفر، تکثیر جزوات و فرم های مورد نیاز و … ) به عهده آن شرکت محترم بوده و تامین تجهیزات تخصصی (مانند: دستگاه التراسنیک، ست پی تی، گیج های بازرسی، دستگاه ذرات مغناطیسی و …) به همراه تدریس استاد ارائه خواهد شد.

– برای تعداد بالای 4 نفر به دلیل افزایش نیاز به تجهیزات تخصصی آموزشی به ازاء هر 4 نفر اضافه شده 20 درصد به هزینه تدریس اضافه خواهد شد. حداکثر ظرفیت برای هر کلاس در یک دوره 20 نفر می باشد.

– هزینه کامل ایاب و ذهاب، اقامت استاد (شهر خارج از محل سکونت)، پذیرایی و … خارج از هزینه های فوق بوده و بر عهده آن شرکت محترم می باشد.

– هزینه صدور گواهینامه بین المللی انجمن آزمایشات غیرمخرب آمریکا (ASNT) در سطح 1 و 2 به ازاء هر نفر مبلغ پانصد هزار ریال (معادل پنجاه هزار تومان) پس از قبولی در آزمون اخذ خواهد شد.

برای دریافت گواهی بین المللی ASNT  سه آزمون عمومی، استاندارد و عملی در پایان دوره از شرکت کنندگان در دوره گرفته خواهد شد که شرط قبولی در هر آزمون گرفتن نمره 70 از 100 خواهد بود و شرط قبولی در دوره اخذ حداقل معدل 80 در سه آزمون می باشد. (نمره قبولی آزمون ها طبق فرمت مشخص شده ASNT در گواهینامه ذکر خواهد شد.)

   برای شرکت در دوره های حضوری با همکاران ما از طریق یکی از شماره های تماس (درساعات اداری) و یا شبکه های اجتماعی تلگرام، لاین و … تماس حاصل فرمایید.

درباره آموزشگاه ایجوش

آموزشگاه ایجوش بعنوان مرکز آموزش و مهندسی جوش ایران، بزرگترین مرکز برگزاری دوره های فنی و مهندسی است که هم اکنون در زمینه های صنعتی دارای دوره های مختلف آموزشی می باشد. دوره بازرسی جوش سطح 1 و 2، دوره بازرسی سندبلاست و رنگ، دوره بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار، دوره آموزش پایپینگ و خطوط انتقال، تست های غیرمخرب، ایمنی و بهداشت صنعتی، کنترل کیفیت، نفت و گازی و ...