اعتبار مدرک QAS

شرکت QAS یک برند ثبت شده جهانی با اعتبار بین المللی (GLOBAL QAS) می باشد که دارای تایید صلاحیت از سازمان ASCB است. کلیه مدارک صادر شده از این شرکت بین المللی جز معتبرترین مدارک صادر شده در داخل کشور هستند که در حال حاضر جز یکی از محبوب ترین مدارک بین المللی می باشد.

آیا مدرک Qas معتبر است

آیا مدرک Qas معتبر است

آیا مدرک QAS معتبر است؟

با برسی های انجام شده و استعلام مستقیم از سازمان ascb و کلیه مدارک صادر شده از این برند کاملا معتبر و بین المللی هستند. جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تاییدیه های شرکت Qas

این شرکت از سازمان معتبر ASCB دارای تاییده بین المللی می باشد و در زمینه های مختلف آموزشی مدرک معتبر بین المللی به همره ریجستر آنلاین صادر می نمایید.

نحوه استعلام مدارک شرکت QAS

کلیه مدارک صادر شده این شرکت دارای ریجستر کامل اطلاعات در سایت اصلی هستند که دارندگان مدارک آموزشی میتوانند با وارد کردن کد ریجستری مدرک آموزشی خود از اعتبار آن استعلام آنلاین بگیرند.

نمایندگی QAS در ایران

نمایندگی شرکت qas آکادمی آموزش ایرانیان با آدرس سایت www.ac98.ir می باشد که علاقمندان به دریافت این مدرک معتبر بین المللی میتوانند از سایت فوق اقدام نمایید

درباره آموزشگاه ایجوش

آموزشگاه ایجوش بعنوان مرکز آموزش و مهندسی جوش ایران، بزرگترین مرکز برگزاری دوره های فنی و مهندسی است که هم اکنون در زمینه های صنعتی دارای دوره های مختلف آموزشی می باشد. دوره بازرسی جوش سطح 1 و 2، دوره بازرسی سندبلاست و رنگ، دوره بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار، دوره آموزش پایپینگ و خطوط انتقال، تست های غیرمخرب، ایمنی و بهداشت صنعتی، کنترل کیفیت، نفت و گازی و ...