مدیریت آموزشگاه ایجوش اعتقاد دارد تحقق مناسب ماموریت فوق در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع، با بهرهمندی از سیستمهای مدیریتی امکانپذیر میباشد. به همین منظور و با توجه به نقش کیفیت در مجموعه فعالیتهای آموزشی، نسبت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001:2008 اقدام و اهداف کلان خود را به شرح زیر اعلام میدارد:
چشم اندازهای آموزشگاه
1- ارتقاء و افزایش بهره وری با استفاده بهینه از منابع به صورت توسعه فعالیتها و کاهش اتلافها
2- بهبود مستمر کیفیت با ارتقاء فرهنگ کیفیت و شناخت صحیح و بهبود خدمات و تولیدات
3- کسب سهم بیشتر بازار و پیشروی در بازار رقابت در راستای افزایش و توسعه کیفی و کمی تولیدات و خدمات
4- توسعه منابع انسانی با رویکرد کرامت انسانی و بهبود عملکرد کارکنان
از آنجا که موفقیت این سیستم بستگی به مشارکت تمامی همکاران شرکت دارد، لذا از کلیه مدیران و کارکنان انتظار میرود نسبت به لحاظ نمودن خطمشی کیفیت در تمام فعالیتهای خود، اقدام نمایند. بدیهی است مدیریت شرکت نیز از کلیه فعالیتهای تعیین شده در این مسیر و تامین بسترهای لازم، حمایت کامل خواهد نمود.
ارزش های سازمانی این آموزشگاه عبارتست از :
مشتری گرایی: توجه به نیاز و خواسته های مشتری از الویت های برنامه سازمانی این مرکز می باشد.
دانش محوری: با جمع آوری اطلاعات و بروز رساندن اطلاعات تخصصی و تجربی و در دسترس قراردادن آنها در اینترانت درجهت افزایش سطح دانش درجامعه فعالیت می نماییم.
مشارکت کارکنان: تیمهای مختلفی در سازمان تشکیل وتلاش میشود تا کلیه کارکنان در تیم های موضوعه مشارکت موثر داشته باشند.
ما به یکدیگر احترام می گذاریم: دراین راستا ارزشهای اخلاقی همچون صداقت، شفافیت، درستکاری،امانتداری،سرلوحه امور می باشد. شفافیت در ارتباطات: ارائه اطلاعات درست و نتایج حاصله در کنفرانس های مختلف با دعوت مشتریان و تلاش درجهت توسعه اعتماد پروری با مشتریان
خدمات ما:
ایجوش دوره های فنی و مهندسی خود را بصورت اختصاصی و آزاد در سراسرکشور برگزار می نماید. علاقه مندان جهت شرکت در دوره های حضوری (استفاده از کارگاه های عملی) هم اکنون می توانند در دوره مورد علاقه خود بصورت حضوری شرکت نمایند. زمان برگزاری دوره های اختصاصی به انتخاب و در محل مورد نظر درخواست کننده می باشد.